Yazgul berfin_kayacan benimde yapar sağolsun yardımcı olur ama istemiyorum yapsın dağınıktır güzel temizler ama dağıtır her tarafı 😂
Yazgul Bu arada bugün kontrolüm vardı geldim 23 temmuza kadar kendi sancıyla geldin geldin gelmedin 23 yatış yapıp ya sezeryan yada suniyle dogurtcaz dedi dr şimdiden elim ayağım karıştı korkuyorum kızlar sizce sunimi yoksa sezeryanmi olayim eğer gelmese
Senoss_shnn Yazgul günümüz bile aynı ve aynı şeyleri bende yaşıyorum canım , yarın kontrolüm var doktor bebiş geliyor desin diye dua ediyorum
Senoss_shnn Yazgul amin inşallah canım yarın kontrolüm var inşallah doğum hikayemi yazmak da nasip olur 🙏
Yazgul Senoss_shnn o zaman yarın güzel haberlerini bekliyoruz burda canım rabbim tek sancida tek avazda doğurmayı nasip etsin hepimize
SvgAdemoglu Yazgul benimde 38+6 her gün bugün belki doğururum heyecanıyla kalkıp yine doğurmadım diye yatıyorum gerçekten günler geçmiyor ☹️ Gelseler artıkk ..
HilalOzmen Yazgul 39+6 yım ben de ne gelen var ne giden 🤦🏼♀️ Rabbim hayırlısını versin hepimize inşallah ❤️
Seter Yazgul 39+5 hala nişan yok şu yok sancı hiç yok kanala inmemişti ¾ günde bir doktora gidip nstye girmekten gına geldi . Geceleri uyku yok.
Babymommm Yazgul 🙋♀️ 39+4 😩 hiçbirşey yok her akşam ağrı sancıyla yatıyorum sabah turp gibi kalkıyorum
Yazgul Gelecekleri yok temmuz çocuklarının sanırım yok ne sancı ne nişan ne su yerleri güzel sanırım 🤭😀rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin