1anneadayi_ Kızlar bugün ilk kez bişey hissettim ya vajinama igne batırıyorlar sanki oldu mu hiç sizde acıyorda yani 😕 40+1 im
Kardelen92 1anneadayi_ aynısı bende oluyor dun doktora sordum çatı açılması belirtisiymis iğne batması ve yırtılma hissi
1anneadayi_ Yazgul hııı ayaktayken oluyor değil mi sana da anamm sancım olmuyor diye üzülüyordum bu neymiş böyle sancı nasıldır 😕
Deletedmom378 Yazgul Benim doktorum normal doğum için ısrarcı o yüzden tam olarak gün vermedi canım sancini takip et dedi haftada 1 kontrole gidiyorum zaten erken doğum riskim vardı 33 haftadan beri 2 cm açıklık vardı şimdide tosbik kızım gelmiyor 🤷😀
Yazgul Deletedmom378 benimde ilk dönem bebek tersti eğer 37 haftasına kadar düzelmese 38 de alırız sezeryanla demişti ama çok şükür düzeltti oğlusum kendini şimdide doğurmak istiyorum çok bunaldim bu halimle ne uyku var ne iştah var ne huzur var ayaklarım agiriyo yaniyo sürekli ıslatıp duruyorum sürekli
Sumeyye17 1anneadayi_ alttan baskı itme gibi oluyorsa sancidır düzenli mi bak. Bide boyke şancı olunca sanki hızlı ilerliyor diye düşünüyorum ilk dogumum öyle olmuştu benim
Yazgul 1anneadayi_ ayaktayken oluyorda ben bide hiç durmuyorum hemen hergün evi kaldır sil süpür yapıyorum ben ondan kaynaklaniyor diye düşünüyordum yani kendimi yoruyorum diye düşünüyordum ama degilmis
Deletedmom378 Yazgul Anladım canim Allah hepimizi bir avazda kurtarsın 🤷 Benim ayak yanmam odemim yok fazla çok şükür ama mide yanmam sürekli kasilmalarim var ama düzensiz işte bakalım hayırlısı olsun herşeyin. 🤗
Sinemin Cigdemveminik ağrıların ne durumda peki ben ağrıdan ayağa kalkıp yürüyemiyorum belimden kasıklarıma doğru vuruyor resmen
Yazgul berfin_kayacan hurma yiyorum bende yürüyüşte yapıyorum ama suguat yapmadım hiç nedense INŞALLAH çabucak alırız kucağımiza yavrularimizi bu arada kiloları nasil bebislerin benim iki hafta geriden geliyordu 36 2.750 demişti annesi gibi ufak tefek olcak sanırım 🤭🤭
Nursrbg Bizde 38+5 iz ama ne nişan geldi ne sancım var ne açılma var . 22 sine kadar doğurmam gerekiyo ama doktor ay sonuna kadar da bekleyebiliriz bi sorun olmazsa dedi . Galiba bende doğuramicam 🙈
Sebanur13 Yazgul Kızlar 37+4 olduk bizde.Bol bir parmak açıklık yazmıştı ebe.acaba 2 cm mı açıklıpım var.ne nişan ne su .yahu bu bebeler ne zaman gelecekler acep 😂😂