Yazgul 38.4 olduk normal doğumu bekliyorum ama biran önce doğsun isteyen bitek benmiyim geceler uykusuz gündüzde sersem sersem geziniyorum bel kasik ağrısı var.ne nişan ne su hiç belirti yok.varmi böyle olanlar
Sinemin Yazgul bende 37+3 üm sancılarım var 1 cm açılmam vardı en son ve suyum azalmıştı ama bende bekliyorum ne gelen var ne giden perşembe günü randevumuz var bakalım nolacak
Cigdemveminik Yazgul 37+2 yim bnde 38e kadar kendisnin gelemsni bekleyelm dedi doktorum ama kızım inatcı gelmeye hiç niyeti yok gbi🤦🏼♀️ Azck ıslaklk hissettiğimde tamam diyorm nişan geldi ama yşne hüsran 🤷🏼♀️
Deletedmom378 Yazgul Yaaa kuzum bende 38.4 oldum bugün bende artık doğurmak istiyorum.🤷 Ama ne Nişan nede suyum geldi herseyimiz hazır tetikte bekliyoruz. Uyku uyuyamıyorum adet sancisi gibi sancılarım da oluyor ama bakalım kısmet ne zamana 🤔😀
Zeyn58 Cigdemveminik 37+2 erken zaten malesef benim bebeğimde 37+2 de bu gece 1de doğdu ama solunum sıkıntısı var biraz erken sanırım o yüzden 😔
Yazgul Deletedmom378 aynı gundeyiz peki tahmini doğumun ne zaman dedi doktorun benim 23 temmuz dedi ama daha erkende gelebilir dedi
Deletedmom378 Yazgul Benim doktorum normal doğum için ısrarcı o yüzden tam olarak gün vermedi canım sancini takip et dedi haftada 1 kontrole gidiyorum zaten erken doğum riskim vardı 33 haftadan beri 2 cm açıklık vardı şimdide tosbik kızım gelmiyor 🤷😀
Bircansaydam Yazgul gelmiyor inatçı bebeğim 😄 3cm açılmayla 2 haftadır bekliyoruz 39. Haftaya giriyoruz nerdeyse. Yarın Dr kontrolü var umarım doğururum 😂🐣🙈
Zuhraa Yazgul bende 38+4 um bende de açılma var sancı falan yokk 🙄 doğurmak istemiyorum derken gerçekten doguramiycam galiba ,😅
Sinemin Cigdemveminik ağrıların ne durumda peki ben ağrıdan ayağa kalkıp yürüyemiyorum belimden kasıklarıma doğru vuruyor resmen