Aslihansan Kiwu benim değil de abimlerin olmamıştı 1 sene sonunda artık doktora gittiler rahim ağzı yarası varmış ilaç kullandı o ay hamile kalmıştı.
Gzdnr2113__ Kiwu benimde aynı oldu canım 4.5 yıl sonra kendiliğinden oldu suan 32+6 olduk cook sükür doktora filanda gitmiştim bi sorun yok dedi
Ilawka Kiwu evet bende kac yil aradan sonra kalamadim.bizdede sorun yoktu.doktorum sorun yok esin gelsin muayine edelim demisti.ve onun dediyi ay hamile kaldim.muayineye gerek kalmadi.insAllah kalirsin ara verince birAz gec oluyo.
Prensesimn Bir arkadaşım da ilk çocuğundan 5 sene sonra kardeş yapmak istedi ama olmadı 1,5 sene uğraştı. Doktora gitti ve öğrendi ki süt hormonu fazlaymış. İlaç kullandı ve 2-3 ay sonra hamile kaldı🙏🏼
iyimserr Annesed valla beni mahvetti ipi kopmus cıkarana kadar canım cıktı icimi oydu resmen kanamam durmayınca anestezi verdi cıkardı herkes bebek icin kürtaj olur ben spiral 🤷🏻♀️
AnneyimHamileyim Kiwu Canım ilk çocuğum korunmayı bıraktıktan 2 ay sonra olmuştu ikinciyi istediğimizde 9 ay sürdü hiç bir sorun yoktu çok stres yapmıştım korkmuştum bi daha olmiycak mı diye ama sükür rabbim nasip etti şimdi üçüncüye hamileyim 38+3 olduk 🙈 en kısa zamanda rabbim nasip etsin inşallah sanada
Nese86 Kiwu Benim kızım var bu sene 13 yaşına girecek. Bende spiral vardı o yüzden hamile kalmak biraz uğraştırdı 6 ay kadar spiralin verdiği adet düzensizliğinden.Simdi 17.haftadayım Ama zor oldu birinci düşük oldu.Ayni ay adet olmadan gene hamile oldum.Insallah sizinde bir evladiniz olur
Nese86 Kiwu Agnus Castus diye bitkisel haplar var onlardan al. Üç ay boyunca günde birer tane iç bir iznillah 3 aya hamile kalırsın Allahın izniyle. Bende içtim onlardan
Kiwu Nese86 Nese86 nerden alabilirim acaba Yurt disinda yasiyorum da Internet üzeri mi satisi yapiliyor bi arastirayim
AnneyimHamileyim iyimserr Olur inşallah canım benim ikinci 9 ay sürmüştü ama üçüncüye hemen hamile kaldım
Merve2016 Benim ilk kızım evlendigim gece oldu bir buçuk yaşındayken ikinciyi istedim ama hiç bir sorun olmamasına rağmen 2 sene olmadı sonrada hiç bı tedavi görmeden kendi kendine oldu kafaya takmayla alakası var bence olmucak diye düşündükçe olmuyor
Es135 Kiwu ilk çocuğum evlendiğim ay hamile kaldım 2. Çocuğuma hamile kalmak için 13 ay uğraştım öyle hamile kaldım şuan üçüncüye hamileyim kazayla oldu 🤭 😂