merhaba. Ben de 2. çocuğa karar verdikten sonra bir boş gebelik geçirdim, sonrasında tekrar hamile kalmak için uğraştık fakat hep ben doktora gidiyordum; hormonlar yoluna girsin kist var o geçsin kafamdan atamiyorum ondan olmuyo filan derken en son eşimin de kontrollerini yaptirmaya karar verdik, yapılan testler sonucunda sperm sayısının düşük olduğunu öğrendik ve 3 aylık düzgün beslenme, spor ve vitamin takviyeleri sonunda hamile kaldım, şu an 32 haftalık hamileyim 🤗 yani demem o ki mutlaka eşinizle beraber kontrolden geçin