Kiwu bi tane kızım var sezaryen doğum yaptım sornası ise hiç bi şekilde korunmadığım halde hamile kalamadım adetlerim çok düzensizleişti bi ay boyunca adet olduğumu biliyorum dr falanda gittim herşeyim tertemizdi parça alındı hormon testi yapıldı hiç Bişey çıkmadı ben kızım bi yaşındayken istedim hamile kalmayı birlikte büyüsünler diye hep istiyordum yani sonra sı ise kızım ekimde 3 e girecek oğlumda ekimin sonu kasımın başı gibi dünyaya gelicek inşallah herşeyim bi sırası var bence çok isterken artık dedim olmuyor Allahın dediği olur dedim gerçekten de öyle oldu ümidi kestiğim anda hamile kaldım 🙏😊 Allahım isteyen herkese çocuk versin inşallah 🙏🙏