Merhabalar 26. Hafta bitiyor benim de.Karnım genel olarak büyümedi ama erken yorulma ve sakarlık var 2 haftadır.Temmuza ne olur bilemiyorum; sma kucağa alma anını düşününce tüm zorluklar hafifliyor gözümde.Herşeyi yavaş yavaş alıp planıyorum.Süslemeker konusunda çok büyümeden karar vermek istiyorum 😊Herkese kolaylıklar diliyorum.