Selam temmuz anneleri nasilsiniz ?
Yavas Yavas sicaklar basliyor Ve Ben Yavas Yavas hamile oldugumu anlamaya basladim ...Suana kadar Öyle büyük Bir göbegim Olmadi .migde bulantisi yasamadim .allaha Sükür Ki Hic Bir Sorun yasamadim ...
Yavas Yavas nefes alamiyorum Ve Aniden Ates basiyor ...sizlerde Durum Nasil güzel anneler ?
Allah hepimizin yardimcisi olsun
Mayis haziran temmuz Son aylar gelsin bakalım 👶👶