Bende 28+2 oldum keşke çok rahat mutlu bir hamilelik geçirsem ama ağrılarım midemde reflü çıktı en son dün gece uykumdan uyanıp saat 3 e kadar istifra ettim düşünün artık 🙁 o kadar güçsüz ve Yorgunum ki birde çalışıyorum akşam eve gidince iki lokma yiyorum tv karşısında uyuyorum hemen 🙁 karnım var biraz ama aşırı değil.Ben birşey sormak istiyorum adet günüm 15ekim denildi ben 15ekim öncesinde mi hamile kalmış oldum sonrasında mı onu anlayamadım günlük tutuyorum not alacağım öncesindeyse tatildeydim ona göre fotoğraflar ekleyeceğim yardımcı olur musunuz