Busra221 bende vajinada da rahimde de sağ bacağımda da varis çıktı ikinci hamileliğim ilkinde hiç yaşamadım.doktor normal doğum dedi.jel ve ilaç yazdı onları kullandıktan sonra şişlik ağrı azaldı sadece mavi damar beliriyor.doğuma da 3 gün kaldı uygulamaya göre.bakalım doktor varis normal doğumuna engel değil dedi ama yine de korkmuyor değilim bakalım ne olucak.