Busra221 ben yaptım göbeğimden özel bölgeme kadar gelen bi yeşil damar vardı ayakta durduğumda zonklardı resmen umarım yine çıkmaz. Normal doğum yaptım risk yoksa yapabilirsin genelde vajinayı kapatıyorsa damar şişlikten o zaman riskli diye pek normal doğuma yönlendirmiyorlar