Merakliana evet ilk benım😊 ayagimda basladı ve yayıldı bende ayakta calıstıgım ıcın hic inmedi izin zamanı evde olmama ragmen malesef tamamen gecmedı . Birde ılerledıkce baskı artıyor ve normal dogumda kesi olursa risk olabılcegini soyledı soktorum . Ve ıkınmaylada patlayabilcegini o neden sezeryan oldum . Catı muayesınde bakmıstı