Ysmn_11 __birafitap__ inşallah 🤲aklıma bişi takıldı mesela Ovulasyon yapıyoruz yumurtla ve çatlama görüyoruz yumurtlama catlamasa bile ovulasyonda çatlams olarak mı görünür
__birafitap__ Ysmn_11 canım hiç bilmiyorum ben ovulasyon kullanmadım doktor kontrolünde çatlamayıp kiste döndüğünü öğrendim
Buselensi Gul32 bana göbek yada kol dedi bende koldan yapalım dedim elbiseyi kaldırmamak için ama ben de göbekten diye biliyordum cunku etrafımda tüp bebek tedavisi görenler var onlarda gobekten yapıyo
Ysmn_11 Mucizemmbenim benimde Perşembe sen benden bir gün önce başlamışsın hayrlisi olsun inslalah ya bu arada Ovulasyon testi kullaniomusn ben stres olmasn die bu ay kullanmayı düşünmüyorum
Mucizemmbenim Ysmn_11 doktor pkoda dogru göstermez dedı ben de bu ay kullanmayacagım çatlatma iğnesınden sonra degerlendırmeler yapacagız önemlı olan çatlatma iğnesınden sonrakı günlermıs
Mucizemmbenim Ysmn_11 bana sadece ayın 20sinde gel, ilaç bitince gelmene gerek yok dedı. Pzt 14. Gün oluyr iğne vuracak
papatya35 Ysmn_11 evet canım bir kez kullandım iğne verecekti ama yumurtam olgun gördü iğne vermedi ilişki günü verdi o şekilde oldu elhamdulillah
Ysmn_11 papatya35 ilaç bitiminin hemen sonrasında gidicm doktora ilk defa kullandım iğneden bahsetmedi ama çok heycanlym
papatya35 Ysmn_11 inşallah sağlıklı yumurtan oluşmuştur ve gebe kalırsın canım klomen ile çok kişi hamile kalmış