Ysmn_11 öyledir tabi kuzum arkadaşım da aynı sorunu yaşadı çocuk olmuyosa mutlaka kis yapiyo ben 3 kutu kullandım her defasın da kış oldu sonra da doğum kontrol hapı ile düşürdüler yani hep aynı yoldan devam ede ede rahim duvarim incelmiş şimdi özele gidiyorum doktorum çok iyi