Ysmn_11 Buselensi bana iğneden söz etmedi Dr henüz belki kendiliğinden çatlarsa gerek kalmaz heralde ilk defa kullanıcm ya bı yanım umutlu bı yanım kaptrmak istemiyor kendini
Buselensi Ysmn_11 banada söylememişti gittiğimde alttan baktı öyle söyledi iğneyi al vurdur diye hatta üzerimde elbise vardı karından oluyomuş iğne ben koldan yaptırdım hemşireye sana vurdurursa karından yaptır garanti olsun
ayse1205 Ayy bende bugün ilk defa içtim günde iki kez önerdi 10. Gün bırakıp 11. Gün yumurta takibi yapıcam dedi allahım bize de nasip etsin inşallah bende 1 yıldır istiyorum bebek hormonlardan da fsh 10.4 çıktı inşallah faydasını görürüz
Gul32 Buselensi Oyle bisey mi varmis, ben musait oldugum halde koldan yaptilar bi sıkıntı da olmadi sukur
Nilgul-19 Bende kullandm geçen ay buyutmeye yetmedi 50 mg. Sonra bu ay 100e çıkarttik bugun 3.günüm ictim pzts icmeden gel dedi bakalim insallah bu sefer olur biseyler 🤗
gokcecan Ysmn_11 en yakın arkadaşım önce rahim filmi çeltirdi. Sonra ki ay klomen kullandı ve hamile kaldı😍 yumurtası büyüdü dr ona ilişki gününü söyledi ve rabbimin izniyle doğumunuda yaptı hemde bu öğlen😍 darısı sana ve senin gibi anne olmak isteyenlere..
Buselensi Gul32 bana göbek yada kol dedi bende koldan yapalım dedim elbiseyi kaldırmamak için ama ben de göbekten diye biliyordum cunku etrafımda tüp bebek tedavisi görenler var onlarda gobekten yapıyo
__birafitap__ Ysmn_11 ben kullanmıştım 3 tane 19 mm yumurtam olmuştu ama iğneyle bile çatlamamıştı sorun bendeydi inşallah sizin gebelik oluşur 🤲🏻♥️
Ysmn_11 __birafitap__ inşallah 🤲aklıma bişi takıldı mesela Ovulasyon yapıyoruz yumurtla ve çatlama görüyoruz yumurtlama catlamasa bile ovulasyonda çatlams olarak mı görünür