annee27 işe yaramaz doktorlara indirim var tabiriniz çok çirkin olmuş. 😮 Devadaki diğer doğum doktorları da gayet iyi başarılılar. Mesela Gülhan hanıma annem ve Bi çok tanıdığım polis eşi gidiyor hepsi de memnunlar.. Mustafa bey Bi kaç ay önce geldi maraştan orda Bi çok kişi çok üzülmüş gittiğine onun da baya memnun hastaları var.. Benim gittiğim Cevdet ti genel olarak memnundum doğum da okadar güzel ve kolay geçti ki hemen bir iki günde toparlandım.. Şuan 1 ay oldu dikiş yerim neredeyse belli olmuyor… Yani özlem hanıma gidip çok memnun tanıdıklarım da var sezen hanıma da siz sezen hanıma gittiğiniz için onu yüceltme iz doğal ama Devadaki onların dışındaki doktorlara işe yaramaz demeniz haksızlık olmuş…