Valla ben en son kavga edecegm gibi oradaki calisanlarla hele kadin dogumun onundeki kayit yapan sekreterler kiza soru soruyorm elinden gelse dövecek sikayet var uygulamasinda it gibi kapiyorlar diye okumus gülmüstüm ama dogruymus bidaha aynu seyi yapsinlar rezil ederim onlari orada bi halt bildikleri yok koymuslar oraya su soylemi bilmiyoruz bu boylemi bilmiyoruz ee ne halta duruyorsun burada 🤦♀️