Hacergnc doktorum ile ilgili herşey çok iyidi doğum öncesi izlem, doğum ,dikişler felan .. şükür çok çabuk toparlandım..,☺️ vip odada kaldım güzeldi, hemşireler değişik ve ilgisizdi onlardan pek memnun kaldığım söylenemez. Ama daha önce hamileyken kanamam olmuştu eşim gece işteydi apar topar eve geldi polis kıyafetlerinleydi o zaman hastaneye gittik bi gece kalmıştık o zaman hemşireler çok iyidi bana canım cicimler felan etrafımda pervane gibiydiler…. Yani iyiler de var ilgisizler de. kanamam olduğunda doğumdakiler denk gelseydi orda doğum yapmazdım belki☺️