Tatlianne_ Yaren- ben uzun süre lokman hekimde agahan beyde tedavi gördüm inanki para tuzağı bana göre başka birşey değil uygulanmadığı tedavi kalmadı hiç bir sorun yok demesine rağmen enson aşılama dedi bıraktım artık tedavileri o kadar hormon yuklemisti kullandığım ilaçlarla sonra 3 4 ay hiçbir tedavi uygulamadan kendiliğinden gebe kaldım.
Hulyadayan65 Tatlianne_ evet ilgisi güzelde normal doğum yaptırıyomu yoksa sezeryan mı onu bilmiyorum özel fazla ücret için seryan yapıyo
Tatlianne_ Hulyadayan65 bı arkadaşın yorumunda okudum mehmet bey sezaryen taraftarı değil demiş ama bende bilmiyorum. Hsg filmimi çektirirken narkoz almayacam demiştim oda ısrarla narkoz almam gerektiğini söylemişti çünkü ağrıya dayanamazsın demişti ama ben bildiğimi okuyup narkoz almadım sonuç hüsran tabi bin pişman olduğum yaşadığım o acıdan sonra 😣
Bademlii TGC_kb merhaba hala Tuğba hanıma mı gidiyorsunuz nasıl memnun musunuz Bilgi verir misiniz bende düşünüyorum da
Senasude25 Bademlii ben de 32.hafta başlangıcımda ona gideceğim doğal doğum yanlısı diye biliyorum Umarım memnun kalırım
Bademlii Senasude25 benimde her şey Tuğba hanıma bağlı yoksa Van da düşünmüyorum doğumu kaçıncı haftadasınız
Yaren- Kızlar , 4 boyutlu ultrason cektireniniz var mı renkli yüzünü filan görmek istiyorum prensesimin hemde hatıra olarak kaldırmak istiyorum 25 haftadayız ☺️
Nuray96 Yaren- aynı sorun bendede var bende vana yeni taşındım 29 haftaligim 1 kere doktora gittim lokman hekime ama ultroson cihazları çok kötü simsiyah cıktı verdiler elime
Yaren- Nuray96 bende lokman hekime gidiyorum canım 3 boyutluları var geciş yapıyor tek tuşla ama gösterilenler cok net degil cıktı olarakata vermiyor zaten renkli
Nuray96 Yaren- ben orda ahmet melih var ona gittim sordum 4 boyutlu için cihaz bozuldu ondan artık veremiyorum dedi
Bademlii Yaren- canım sen direk kasım Turan’a falan bak bi ultrasonu çok iyiymiş muayene ücreti 300 falandı sanırım ben görüşmeye gitmiştim de resimleri görmüştüm baya güzel hatıra kalmasını istiyorsan bi kereliğine gidebilirsin