inthequeue hastahanede yatıyorum ben daha yapmadım dogum dua edin bana , esra hanımda ilgili memnundum şu anda mesaj atınca dönüyor cevap veriyor ama maddi güçünüz varsa en başından beri cok daha iyi bir doktora gidilmeli diye düşünüyorum yaşadıklarımdan sonra