Nuray96 canım bende orda kaldım bi sene eşim vanlı oraya gitmiştim bölgede doğum yaptım ama kontrollerim akdamar hastensinde yaptım sorun oldu maddi yönden mecbur bölge hastanesi ne yöneldim durumun varsa özelde yapmanı tercih ederim orda hayvan gibi davranıyorlar kavga ettim birde ben hamile halimle oradaki stajyerler kendini beğenmiş sanki milletvekili havasındalar insan gibi davranılmıyor sadece doğum bölümün de nst ye bağlı olduğun yee varya orası diğer yerler yani nasıl anlatayım artık dr doğum odasına gönderiyor orda hemşire oluyor bakılıyor ya sürekli orda sadece sıkıntı çektim ben oraya gelene kadar iyiler di yani bence en iyisi özel diye düşünüyorum. Hayırlı doğumlar canım 🙏