Vala bende vanda oturuyorm 3 yıldır suan hamileyim lokman hayata gidiyorm derya hanıma cok memnunum arkadasımda bir sene önce hayatta derya hanım yaptırmıştı doğumunu onda gördüm cok memnun kaldım hamile kaldıgımı öğrendiğim zamandan beri lokman hekim hayata gidiyorm bölge hastanesini kesinlikle tavsiye etmem arkdaslarım cok kötü oldugunu söyledi hep