Nuray96 Doğumuma çok az kaldi ben van bölge hastanesinde mi yoksa lokman hekim hastanesinde mi doğruyum karar veremedim bunun nedenide vana yeni taşındım lokman hekim hastaneside devletten bir farkı yokmus gibi geldi vanda tanıdığım kimsede yok danisabilecegim sizce nerde doğum yapmak mantıklı
Ozlemkucuk Nuray96 cnm bn lokman hekimde burcu ungana gittim bir kez gittim ve çok ilgiliydi tatlı dilliydi düşük tehlikem vardı kanamam oluyordu başka 2 doktora daha gitmiştim Bana düşük ilaç vermişler onların söylemediği uyarıları yaptı bana ve bende dikkat ettm belki de karsıma çıkmasaydı bebeğimi kaybetmiştm şuan
Pamuk123 Nuray96 Canım hemşireyim üniversite hastanesinde çalıştığım halde asla orda NST bile çektirmiyorum diyebilirim temizlik servis yönünden nefret ediyorum 🤷♀️ Geçen sene oğlumu Lokman hekim Yasemin hanımda doğurdum çok çok memnunum Yasemin hanımdan özellikle ama hastaneden memnun kalmadım bölge hastanesinden hiç bir farkı yok odaları boğuk ve havasız hiç bir artı yönünü görmedim sağlıkçı olarak geçen sene 1350 verdim bu sene 2500 yapmışlar asla değmez tek üzüldüğüm Yasemin hanıma kontrole devam ettim ama doğumu onda yapmayacağım🤷♀️ Bölge Hastanesi şartları açısından çok iyi servisi odaları falan Devlet Hastanesi olmasına rağmen güzel zaten planlı sezeryan olacağı için bölgeyi tercih edeceğim bende bu doğumumda 🌸
Zeyno_65 Nuray96 bende 9 gün önce lokman hekim hayat hastanesinde doğum yaptım memnun kaldım. Zaten tüm kontrollerime oraya gidiyordum. Doktorumdan buradaki bazi arkadaşlar yoğunluğu sebebiyle memnun kalmasada ben çok memnundum. Gerek doğum öncesi gerek dogum sonrası. Yeri geldi banada olumsuz gördüğü şeyleri söyledi yeri geldi güzel şeyler söyledi. Gülsüm Feyza kiziltana gidiyordum. Tavsiye ederim 👍
Burcuruya Nuray96 canım bende orda kaldım bi sene eşim vanlı oraya gitmiştim bölgede doğum yaptım ama kontrollerim akdamar hastensinde yaptım sorun oldu maddi yönden mecbur bölge hastanesi ne yöneldim durumun varsa özelde yapmanı tercih ederim orda hayvan gibi davranıyorlar kavga ettim birde ben hamile halimle oradaki stajyerler kendini beğenmiş sanki milletvekili havasındalar insan gibi davranılmıyor sadece doğum bölümün de nst ye bağlı olduğun yee varya orası diğer yerler yani nasıl anlatayım artık dr doğum odasına gönderiyor orda hemşire oluyor bakılıyor ya sürekli orda sadece sıkıntı çektim ben oraya gelene kadar iyiler di yani bence en iyisi özel diye düşünüyorum. Hayırlı doğumlar canım 🙏
Gulbenn Valla canım devlet ıyı ama koronodan dolayı pek gıtmenı tavsıye etmem doğum ucretlerı pahalı degıl ozelde yat cık kafan rahat olsn devlette enfeksıyon rıskı cok🥰
Nuray94 Merhaba ben vandayim yeni doğum yaptim. Mecburiyetten üniversite hastanesinde doğum yaptım riskli gebelik olduğu için prof. Var diye. Ama üniversiteyi hiç onermem. Daha öncesinde lokman hekime gittim iyiydi doğumhane de nst doğum yeri bir odadaydı. Güzel gibi geldi tabi doğum yapmadığım için tam bilemiyorum ama ebe bana soğuk gelmişti orada. Bölge hastanesini iyi diyorlar ama tam olArak bilemiyorum tabi orada doğum yapmadığım için. Lokman hekim hayat Hastanesi’nde doğum yapan arkadaşlarım çok memnundu.
ilknr_ylmz94 Kesinlikle devlet önermem ilgi alaka sıfır afedersin hayvan muamelesi yapıyorlar ben akdamar hastanesinde yapacam Allahın izniyle
Hulyadayan65 ilknr_ylmz94 ilknr_ylmz94 Akdamar hastanesinde hangi doktora gidiyorsunuz acaba memnunmusunuz
Nuray96 Bende çok kararsız kaldım nerde doğum olcağı konusunda kimseyi tanımıyorum burda da hastanelerde çok güvenemedim
Nuray96 Ozlemkucuk doğumu lokman hekimde mi yapmayı düşünüyorsunuz peki doğum yapan arkadaşlarınız varsa memnunlarımı orda
inthequeue ilknr_ylmz94 Mehmet beyi ben de çok duydum. Çok yoğun mu randevuları ne kadar önceden alıyorsunuz? Ve doktor beye acil durumda ulaşabiliyor musunuz numarasını paylaşıyor mu? Ben feyza hanıma gidiyorum ama ulaşmak ne mümkün ve çok kalabalık artık sinirlerimi bozmaya başladı bu durum
Aselhavva ilknr_ylmz94 bebeğimin hiç bir sıkıntoso olmamasına rağmen 38. Haftada bebeğin 4 hafta geride kalmış diyerek acil ameliyata almaya kalktı. Ben 3 ayrı doktora gittim aynı gün içimde öyle bir şeyin olmadığını söylediler. Asla hakkımı o adama helal etmiyorum. Korkudan doğum yapacaktım. En iyi doktor Agahan han ve Tuba hoca
Hulyadayan65 ilknr_ylmz94 doğumunu ordamı yapmayı düşünüyorsun bende duydum ismini ama fazladan ücret için sezeryan yapıyorlarmış
Asilmom50 inthequeue Akdamar hastanesi randevulu çalışmıyor canım gidip sıra aliyosun ama Mehmet hoca çok tercih edildiği için çok kalabalık
ilknr_ylmz94 inthequeue randevu alınmıyo ben hiç yarım saatten fazla da beklemedim acil durum olunca hastaneyi arıyon hemen odasına bağlıyorlar gerek görürse gel diyo gerek görmesse telefondan ne yapman gerektiğini anlatıyo çok ilgili ve iyi kalpli bi adam
Oyagunaydin inthequeue bende gülsüm feyzaya gidiyorum memnunum ama ulaşabileceğim bı numara bile yok bende rahatsız olmaya başladım artık
TGC_kb Ben Tuğba Atasaral a gidiyorum çok iyi ve cov 19 yüzünden hastane ortamı sıkıntı özel klinik daha güven verici
Bademlii TGC_kb merhaba hala Tuğba hanıma mı gidiyorsunuz nasıl memnun musunuz Bilgi verir misiniz bende düşünüyorum da
Eliftkgz TGC_kb merhaba bende yeni. Hamileyim doktor ve hastane arayışımdaym. Tuğba hanımı düşünüyorum fakat ilgi alaka. Nasıl birde fiyat nedir doğumu baika biyere yaptırıyormul o nasıl olacak 🙄
Yaren- Bende lokman hekim de esra andıca gidiyorum canım memnunum kendisinden en ufak bi konuda bile hemen geri dönüş saglıyor mesajlarıma hemen cevap veriyor , arkadaşım dogumu onda yapmıştı bende onda yapmayı düşünüyorım bi aksilik olmazsa