Mavi1 Bilge35 bende kendim yapamıyorum bikini bölgemi kuaföre gitmeyede utanıyorum uyuşturuyorlarmış doğru mu bilmiyorum bir de çok utanıyorum ya nasıl yapacaklar bilmiyorum
Bilge35 Ahmedinannesi lazeri yarıda bıraktım diyebilirim ama yinede çook az var. Alt kısımlar hariç yok gibi . En iyisi gitmek
ayseglblbll 39 haftalık hamileyim hiçbir sorun olmadı daha dün yaptırdım ☺doğumu tetiklemiyor anlayacağın canım 😊
zeyolin Nilayyy benim doktorum kadın doğumcu değil o zaman 🤣🤣 hiçbir sorun olmaz devam edebilirsin dedi en basından beri ve tavsiye eden çok doktoru da duydum yani yanlıs bilgilendirmeyelim bence 🙂
zeyolin Bilge35 Canım ben evlenmeden önce lazere gitmiştim bittikten sonra jilettense ağdaya devam ettim hamileliğim boyunca da ağda kullandım.Doktoruma daha ilk muayenede henüz 4 haftalıkken sormuştum ağdayı hiçbir problem olmaz devam edebilirsin demişti.Şimdiye kadar da hiç problem yaşamadım.Yalnız eğer dışarda yaptıracaksan temiz bir yer olmasına dikkat et bu dönemde mikroplara çok açık oluyoruz 🙂
Omerozlem Bende34 haftaligim ağda yaptırıyorum çok temiz kalıyor geç cikiyor kendim almam imkansız zaten
Kbrbrfn Bilge35 bende oldum olası ağda yaptırıyorum 35+3 oldum 38de yine gideceğim sıkıntı yaşamadım hiç
Sumeyyekaya Bilge35 canım ben hamilelikten önce agdami kendim yapiyodum karnım büyümeyle başlayınca jiletle almaya başladım oda çok çıkarmaya başladı şimdi kuaför e gidiyorum çokta rahatım ilk başlarda biraz acıdı ama sonradan alışıyorsun
Cansum1 Bilge35 cnm Yen'i kutu açtır şakın herkesin kullandığı Arda'yı özel bölgene sürdürme ben öyle yapıyorum
Sydabdk Bende 36 hafta cumartesi günü yaptırdım biraz hassas oluyor ama kuaförüm de durumu bildiğinden yavaş yavaş yaptı bı sorun olmadı çok şükür
Bilge35 Cansum1 aynen aynen. Yaptırmam baştan peşin peşin konuşurum olmadı kendi malzememi alır giderim
deletedmom213 Ömrü hayatımda bir kere kuaföre yaptırdım. Acılardan acılara çoştum. Birde ilginç pozisyonlara aldı😂🤪 çok acıyor böyle içim geçiyo, nasıl dayanabiliyorsunuz 🤓
bebekkaradag Bilge35 Ben lazere başlamıştım hamile olduğumu öğrenince yarım bıraktım. O günden beri ağdaya devam ediyorum herhangi bir sıkıntı olmadı☺
Bilge35 bebekkaradag insallah bende yaşamam .. başlayacağım düzenli gidilince acı olmaz diye düşünüyorum