GamzeSena Tüy dökücü krem kullanmak zararlı mıdır özel bölgeye kullananınız var mı kızlar ? Ben hep krem kullanıyorum ağda dayanamıyorum tahriş oluyor jilet de daha fena çıkartıyor. Herkes lazer ağda jilet demiş krem kullanan yok galiba 🤗😅
Bilge35 GamzeSena asla kullanma canım onlar kimyasal içerikli direk bebişe gider bide özel bölge aman ha sakın
gzemtum Bilge35 bende Epilasyon yaptırıyordum hamilelikten önce aynı fikirdeyim seninle ama afda yaptırınca kıl kökleri geri canlanıyormuş yaptırdığım yerde 2 ayda bir ağda yaptır olabildiğince az yaptır dedi bende hem ağda hem jilet idare ediyorum
Bilge35 gzemtum ya jiletle olacak gibi değilki canım.. Allah izin verirse dogumdan sonra tekrar devam ederim lazere..
deletedmom76 Bilge35 bende lazerliyim çıktı hamileliğimde ağda şekerli besler diye epilasyon aldım onunla idare edicem
Dimplesgirll Cildim çok hassas bir cilt evde kendim temiz ortamda yaptığımda bile sivilce çıkıyor jilet kullanıyorum o yüzden hep ztn artıko bölgeyi görmek imkansız
Bilge35 Dimplesgirll işte benimde cildi çok hassas deneme yanılma ile yapcam artık.. insallah enfeksiyon olmadan atlatırım
Dimplesgirll Bilge35 canım cildimde hemen sivilce batık yapıyor benim sir ağda istersen bikini bölgenin üstüne bir dene sadece hazır ağda bantlarıyla memnun kalırsan diğer yerine yaptırırsın
Mavi1 Bilge35 bende kendim yapamıyorum bikini bölgemi kuaföre gitmeyede utanıyorum uyuşturuyorlarmış doğru mu bilmiyorum bir de çok utanıyorum ya nasıl yapacaklar bilmiyorum
Bilge35 Mavi1 hamileyken uyuşturma falan gerek yok canım .. sakın öle biseyler yaptırma. Doktordan çok doktorculuk oynuyor bazı kuaförler güzellik salonları falan .. aman ha sakın
Bilge35 Dimplesgirll ooo asla yapamam kendim üst kısmında zaten tek tük canım yok gibi bisey . Bakalım bi kere deneyim. Benim bacaklarımda acayip kaşıntı yapıyor kıllar çıkarken sir ağda
nesly Simge canım özel olacak ama özel bölgene yapabiliyor musun ? Yani görüyor musun ? Ben eğilemiyorum o kadar. Bende 21 haftalık oldum almaya korkuyorum 😕
Simge nesly ayna koyuyorum biraz ayna karşısında biraz otururak bi şekilde aliyorum. Başkası alsa daha çok kasilirim. Hamilelikte akıntımda fazlalasti başkasına aldiramiyorum insan utaniyo mecburen bi şekilde ayna yardimiyla aliyorum