Baharmert hemen öyle herşeyi evham yapma. İnternetten oku araştırma yap ama herşeye de inanma. Geçen hafta 9 çıktı benim troidim. İlaca başladık. Dalihiye uzmanı da gördü muayene etti tabiki. Ve şunları anlattı. İnternette görürsün zeka geriliği vs diye bunlara inanma bu tip vakalar çok uzun süren yani geç teşhis edilen ve bu süreçte tedavi edilemeyen durumlarda olur dedi. Hamilelikte bebek kendi hormonlarını belli bi zamana kadar üretemeyip senin kanından ve besinlerinden aldığı için troid çıkması normal dedi. Her 10 gebe kadının 9 unun troid sorunu doğumla son erer ama genetik faktör de var kalıcı da olabilir dedi. Levotron ,50 mg başladı ve ne bebeğe ne de anneye hiçbir zararı yok bu ilacın. Korkm sakın sakin ol panik ve evhamlı olmak iyi değil hele ki hamilelikte. Hemen bir doktora görün o gerekeni yapar zaten. Allah beterinden korusun. Bunlar atlatılacak şeyler