Baharmert benim de yüksekti.. çok korkmuştum ilaç kullandığım halde yükselmiş, ne çok ağlamıştım, uyuyamamıştım, dr bişey olmaz dediği halde. Boşuna üzmüşüm kendimi, ilaç dozunu arttırdık sorun çözüldü.. her ay düzenli test yapıyoruz, kontrol altında tutmak için..