Baharmert benimde ilk hafta 4.93 çıkmış ve doktorum bana bir şey dememişti. Beşinci ayımda ben farkettim. Tekrar tahlil yaptırdım ama o sonuç çıkana kadar günler zehir oldu bana. Kendiliğinden düşmüş 2,34 olmuştu. Doktor bebeği o kadar etkileyebilmesi için değerlerin yüksek 7,8,9 gibi olması gerektiğini söylemişti. Doktorunuz sanırım dahiliyeye yönlendirir ona göre ilaç verirler. İçinizi ferah tutun🌸