Ay 38+5 ama hiç tepki yok sabaha kadar sancı var gün içinde gidiyor o kadar temizlik yapıyorum ama banamısın demiyor bende ümidi kestim artık hayır kilosuda almış başını gidiyor beni stres sardı yani başka ne yapılır ki ahududu çayı içiyorum magnezyumu kestim sancılarım artsın diye squat yapıyorum ev merdivenli sürekli in çık yerleri eğil sil başka önerisi olan var mı 😬