Yusufcuk6 HafsaRumeysa canım seninle aynıyım allahin izniyle paşam erken gelmezse 17 temmuzda yatış hastaneye hadi gözümüz aydın
Tucem Yusufcuk6 bilmiyorum canım benim ikinci hamilelik olduğu için çok bekletmek istemediler 13-15 arası gün belirleyelim dendi.
_mucizem_ Rabbim hepinize sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin kızlar 🤲😍 ben de temmuz annesiyim aldım oğluşumu kucağıma bin şükür 🤲🥰
Beyzanur20 Mervemia6 bende senle aynıyım canım ama neden cumartesi zorunlu sezeryan falan mı daha erken çünki
beriufuk Gurbetkusuu 37+5 valla bende öyleyim artk gelsin istiyorm hem biran önce kavusmak istiyorm hemde dayanamıyorm artk cok zorluyo😕 ama hiç gelecek gibi değil
Nejbir Bizde 37+5 olduk,paşamın gelmeye niyeti yok bu aralar ama hemen doğurmak istiyorum.bi an önce kucağıma almak koklamak öpmek.sen miydin o tekmeleri atan diye sevmek uyurken izlemek istiyorum ama işte gelmiyorr 🤣🤣
Ayb-izmir Ben de 37 yim nst de sancı yok ama kanala girmiş eğer kendisi gelmesse 20 temmuzda sezeryan olucam
leyla25 Ayb-izmir canım sen mi istedin 20sini doktor mu beklemeyelim dedi, benim 37+2 kanala bile girmemiş ama sezeryanın lafı geçmedi bekleme taraftarı galıba :(
Gurbetkusuu Kızlar Allah hepimize sabır versin Allah’ın izniyle sağlıklı bir şekilde alalım inşallah kucağımıza 💓
Berfin_kycn Gurbetkusuu dün gece 11 e kdr temizlk yapıyordum hiç oturmadım dip köşe süpürdüm sildm 🤣🤷♀️🤷♀️sonuç bel ağrısı rahimde baskı hep var gerçi ve ayak taban ağrısı ne sancı ne bişey yok😅😅biz sac ekmeği yapıyoruz o gün sac ekmeği yaptm bu halimle 15-20 kilo herkes dedi sen o ekmeği yaptn kesin gelir bebek sonuç gelmedi 🤣ekmek yaptn gelmediyse artk geç gelir dediler umudum gitti😅🤷♀️
Berfin_kycn Gurbetkusuu dün 11 e kdr oturmadım evimiz biraz büyük dip köşe süpürdüm yıkadım tuvalet banyo lavabo öyle fırınlı ocak gözleri hepsini yıkadım temizledm mutfağı da öyle mobilyaları sildim hepsini hatta buzdolabının içindeki rafları bile çıkarıp yıkadım dolabı silip yerleştirdim ama hiçbişey olmadı🤣🤣daha bugün de çokk işim olck yarın evi yıkamayı düşünüyorum bakalım bi umut😅