Selcann94 Tugceeeky bende en son 35 haftada gittim 3 120 gr dedi şimdi kaç oldu Allah bilir bende doğurim die yapmadığım kalmadı ama gelmiyo 😂🤷🏻♀️
Selcann94 Tugceeeky doğurması var işte korkuyorum Allah yardımcımız olsun hayırlısıyla bi doğursaydık Temmuz anneleri doğuramıyo 😂😂😂
Ruki Hanimm gözün aydın canım sağlıkla sıhhatle büyüsün inşallah 🧡 Temmuz anneleri bir bir eksiliyor bir biz kaldık 🥳
ek-istanbul Gurbetkusuu bende 38*2yim 1 haftadır gelsin diye çılgınlar gbi bekliyorum ama yok🤦🏼♀️ Belirtide yok
Zeze84 Gurbetkusuu Biz de 37/6 olduk, az kaldı ama keşke biraz erken gelse. Bu ikinci çocuğum, ilk oğlum 7 yaşında anne sabredemiyorum artık diyor :), kardeş özlemi 😊💙
Nesli89 Tugceeeky bana cati muanesi yapilmadi doktorum dogum sirasinda yapacagini söyledi ama ne sancim ne su ne nisan hic bir belirti yok🙈😂
Esin122 Gurbetkusuu 37+2 bakalım hayirla gelsinler ama anne karninda.ne.kadar çok durursa o kadar iyi olur.diye.dusunyorum
1anneadayi_ Gurbetkusuu 40+0 merhaba canım 🙈😂 durun nolur önce biz doğuralım 🙈 Rabbim saglıkla hayrlsııyla kucagımıza nasip etsin inşallah🌸