Busratm Asliumayinannesi 4. aydan beri kasılmalarım vardı. Erken doğum olmasın diye 36 ya kadar devam ettik.
Njlbll Gurbetkusuu Ben sabah 7de hastaneye gidicem sezeryan olacağım bir türlü uyuyamiyorumki sabah olsun
Aygul01 Gurbetkusuu ben bu ay insaAllah dogum yapacağıma hala inanamıyorum. Sanki ben hiç dogum yapmayacak misim gibi sanki oğlumla hep böyle yaşayacakmışız gibi 😅 tuhaf duygular 🙆🏻♀️
Gurbetkusuu Babyveannesi kimse deneyimlemeden bilemez her çocuk sahibi anne diyor ki keşke karnımda duraydı 😂 ben de diyorum ki doğsun artık
Mervemia6 HafsaRumeysa bizde sizden bir gün öndeyiz 37+4 haftaya Cumartesi de bizim Doğum Allah’ın izniyle 😍😍
Beyzanur20 Mervemia6 bende senle aynıyım canım ama neden cumartesi zorunlu sezeryan falan mı daha erken çünki
aysehifa4 Gurbetkusuu 38+1 olduk 1 cm açıklıkla 2 haftadır bekliyorum sancı var açılma 2 cm olmuştur ama benim minik prenses kızım gelmeyi düşünmüyor herhalde 🥰🐣
Tugceeeky Selcann94 aynen bende 38+3 tosun haftaya kalırsa 4 kg a dayanacak 🙄😂 Acil doğurmam lazımmmm😂