Kızlar bugun kontrolümüz vardı gittim 38.1 olduk bizde ama kilosu 2.750 😔bu durum çok üzdü beni nasil toparlayabilirim kilo alması için sıcaklardan sanırım çok zorlaniyorum yemek yiyemiyorum doğum 23 temmuz görünüyor doğuma kadar toparlamak istiyorum 😔😔