Sebanur13 aynen öyle ama işte belirsiz ve ben karar versemde durumlar el verecekmi bilmiyorum çünkü gebelik tansiyonu var bende doktorum tansiyonun böyle devam ederse normal doğumda yapabilirsin dedi tansiyon sorun olursa acil sezeryanada alırım dedi öyle muallakta bekliyorum