Sebanur13 DilekBodurr Canım benim doktorum 37 haftada başladı .Normal doğum düşünüyorsun sende herhalde Hadı hayırlısı inşallah 🥰Aslında yavrunun kılosu ideal canım .Boyu maşallah 🧿3 kılo olsun yeter bence canım
Sebanur13 Yazgul Canım hiç üzme kendini benımde 2 hafta önce 2500 Gr .Doktorum iki hafta sonra tekrar gel dedı .Bu iki hafta içinde bol bol su içtiç.muz yedım kaşar yedım nesquıt bol bol tükettım.Maşallah faydasını da gördüm.Dene muhakkak
Sebanur13 perihankrkya Benım de bir cm açıklığım var .30 haftamda rahatsızlandı o zaman vurulmuştu iğneyi Umarım zamanında doğar yavrucun🥰
Bsra-korkmaz Sebanur13 37+3 oldum çok ödemim var sezeryan olacağım için günümü aldım ama suyumuz sınırda yarın tekrar kontrolüm var sınırdan da düşer isr acil doğuma alınacağım çarşamba günü 3100 gr di oglusum. çok ağrılarım olmaya başladı sizin de öyle mi
Kuzucuklarim Bsra-korkmaz asiri odemim var 3 haftadir nst de bebegin kalpatisini bile duyamiyorlar.Yarin sezeryanin var 37+2 gunluguz suyum ust sinirda rabbim hayirlisini nasip etsin korku icerisindeyim
Sebanur13 Bsra-korkmaz Ayyy ödem deme canım yaa .Doğru düzgün yürüyemıyorum bile .Ama olsun yavrumuz için sabderecez .Sezeryan neden canım
Melikee41 Prensesimn canım ben 36 +6ken 2950 gramdı şimdi 37 +6 sabah hastaneye gidecem banada az geldi
Bsra-korkmaz Sebanur13 vajina da siğiller çıkmaya başladı bende doktoruma söyledim hpv diye.bir virüs imiş doğum da bebeğe geçebilir mis bu yüzden riske atamam doktorum da atamam dedi sezeryan a karar verdik. bende öyleyim inan yürüyemiyorum
Bsra-korkmaz Sebanur13 evet az kaldı 20 temmuz ama erken de olabilir çünkü suyumuz sınırda imiş sık sık kontrolüm var şu sıralar
ipekcim Sebanur13 37 olduk bizde geçen hafta açıklık yoktu. Doktorun dediği her şeyi yaptım. Yürüyüş egzersiz hurma denize girme iliski Bugün randevumuz heyecanlıyım inşallah açılma vardır haftaya doğurmak istiyorum 😊
Skarakas Sebanur13 sabah benimde kontrolum var cok heyecanli ya Allah hayirlisiyla dogurmayi nasip etsin sag saglim hepimize
Annisko Sebanur13 maşallah sağlıkla gelsin bizimde yarın nst miz var 36+6 olduk bugün 😍🧿bakalım ne olacak