Sebanur13 Kızlar az önce Doktor kontrolümden geldim.Bebişim 3.200 Gr olmuş 🧿51 Cm de boyu.Nst ve Çatı muayenesi oldum.Korkulacak gibi değil.1 cm açıklığım varmış .doktor 2 haftaya doğum olur dedı.fazlasıyla heyecanlı ve bir o kadar da korku sardı beni 🤭😄😄
cptrhb Sebanur13 Ayyy çok heyecanlı bende gelebilecekmiyim o zamana yaaa. Allah bir avazda kurtarsın inşallah. Egzersiz falan yapıyomusun ne zaman başladın
OzlemBigk Sebanur13 maşallah sağlıkla gelsin benim bugün 37+0 daha ne açıklık var ne sancı hiç gelecek gibi değil benimki
Miniginannesiiii1111 Sebanur13 çatı 37demi oluyor benimde doğum şeklim belirsiz hala kararda vermedim ne sezeryana varım ne normal doğuma nasıl olacak bilmiyorum 🤭🤭 nasıl.karar vereceğim bir yanım normal doğum istiyor bir yanım sezeryan 29+3 olduk şükür
Sebanur13 cptrhb Amin canım .Çok hareketlıydım ev ve temizlik derken hiç durmadım.takı şu iki güne kadar ödemlerim azdı 😄Bu arada sen kaç haftalıksın 🥰
Sebanur13 OzlemBigk Olur canım inşallah bana da Bol bol yürümemi söyledi .Hani Doğumum rahat olsun diye .Hareketlıydım canım ama artık ağırlaştı ve doktor ağır işlerden sakın dedı .sen bunlara çok dikkat et 🥰
OzlemBigk Sebanur13 benim bebeğim iri biraz 52cm 3850gr tombalak suyu da artmış bu hafta sezeryan olacak benimki dikkat ediyorum ama normal hayatıma da devam ediyorum yani
OzlemBigk Sebanur13 suyu artmış bu hafta demek istedim ☺️ Bu hafta sezeryan olmycam yani gün belli değil ama 39. Haftaya gelmeden alma taraftarı değil doktorum
Sebanur13 Miniginannesiiii1111 37 de oluyor canım.Sağlıklı olanı normal tabi ama senin tercıhın canım 🥰
KubraSS- Sebanur13 biliyor canım bişey demedi zaten Dr haftaya başka Dr gitcem son zamanlar ama Dr öğlen arasına denk geldi nts sekreteri wp size yazar dedi Dr ilgilenmedi bile sinirlendim bende başka Dr randevu aldım
Sebanur13 OzlemBigk Dıkkatlı ol canım su fazlalığı da iyi değil demişti doktorum.Umaruö Çok güzel bir doğum yaparsın 😌