Ftma4 2 yıl mı? Sizi çok iyi anlıyorum Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. Ben 18 yıllık evliyim. Daha önce 7 gebeliğim oldu hepsini kaybettim. Kimi erken doğdu yaşamadı, kimi düşük oldu, kimide kalbi durdu kürtaj oldum. Artık bıraktım çünkü hem bedenen hem ruhen çok yıprandım. kaderimizde yok demek ki bu dünya da anne baba olmak diye düşünürken Rabbim hiç hesapta yokken mucizemizi gönderdi. Şuan 10+5 hamileyim ama gene düşük tehlikesi var. Ama ben inanıyorum Rabbim bu bebeğimizi bize bağışlayacak inşallah. Siz inşallah böyle bi durumla karşılaşmadan en kısa zamanda bebeğinize kavuşursunuz.