Ftma4
Ben 3 yıl bekledim ama hiç umutsuzluğa kapılmadım rabbim nasip etti ama onu 9 haftalıkken kaybettim maalesef ondan 6 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 34 haftalığım şükürler olsun. Rabbim isteyen dileyen evlat hasreti çeken herkese nasip etsin inşallah.. Diyeceğim şu ki dua et sabret Rabbim mutlaka mükafatını verir inşallah… 🤲🏻🌷❣️