Herkes durumu yanlış anladı nedenini anlamıyorum 3 5 kişi benim soruma cevap vermiş Allah razı olsun diğer kalan kendi doğrularını bana burada linç üzerinden stres gibi attı. Burası paylaşma fikir alma platformu diye biliyorum insanları tanımadan yargılama üzme yeri değil. Çok gereksiz tavrı girdiniz umrumda da olmadı çünkü kimse benim yazdığıma bakmadı hepiniz sinirinzi duydylarınızı bende yansıttınız. İslah etsin ne diyebilirim kadının kadına şiddeti böyleymiş bunu da öğrendim