Arkadaşlar sakin olun bakayım :)) bu şeker yüklemesini gözünüzde büyütmeyin boşuna 2 dilim baklavayla eş değermiş ve gerçekten arkadaşların dediği gibi yediğimiz içtiğimiz çoğu şeyden bu şekeri fazlaca alıyoruz zaten. Yaptırıp yaptırmamak kişiye kalmış evet ama gerçekten hamilelik sürecinde yapılması gereken şeylerden bir tanesi de bu bence duruma göre önleminizi alırsınız kötü bişeyi yokki bu kadar karşı çıkacak burda bunları söyleyen arkadaşlarıda boşuna linçliyorsunuz yani bazen gerçekten doktorun dediğini değilde burda herkesi aynı zanneden insanların dediklerini kaale alıyorsunuz bu çok garip. Tartışacağınız bir şey yok bence sizde bebeğin boyuyla alakalı kimse size burda sağlıklı bilgi veremezki ne desin millet yani uzun mu desin şekerin var mı desin niye hemen sinirleniyosunuz anlamıyorum