perikizii ne güzel yazmışsınız ya , bütün yorumları okumadım ama okuduklarım o kadar üzdü ki beni , bir anne nasıl böyle kötü cümleler kurar anlamıyorum , evet karşı çıkabilirsiniz ama üsluplar söylenenler o kadar çirkin ki . Kim bebeğini düşünmeZ onun iyiliğini istemez ki. Ben de şeker yüklemesi yaptırdım şeker çıktı ve o kadar üzüldüm ki , diyetisyene dahileyeye gittim diyet yaptım değerlerimi ölçtüm ve düşüktü , sonra diyeti bıraktım ve değerlerim hala düşük çıkıyor , şeker yüklemem de hata olduğunu düşünüyorum. Boşuna o kadar üzülmüşüm. Çocuğun boyuyla da şekerin alakası yok , benimde bebeğim için de iri uzun boylu olacak dedi doktor ama şekerle alakası yok anne iri baba iri genetik dedi , şeker kilo yapıyor çocuğa ama karnındaki su miktarıından bakıp şekerle mi ilgili değil mi doktorlar anlıyor.
@Yaseminakkoyunk üzmeyin kendinizi lütfen , kötü sözleri de takmayın , Allahım sıkıntısız bir solukta sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻 Uzun boylu olması da çok güzel🥰