Yaseminakkoyunk bebeğin boyunun uzun olmasında sorun yoktur. Ama iri bebek demek genelde annede gebelik şekeri riski olduğunu gösterir. Gebelik şekeriniz varsa kontrol altında tutmalı ve ona göre beslenmelisiniz gerekirse diyetisyen desteği almalısınız. Çünkü gebelik şekeri bebek ve anne için risklidir. Bunu da şeker yükleme testi yaptırmadan bilemezsiniz. Artık doktorlar eskisi gibi değil, gerek görmedikçe yapmıyorlar. Şahsen ben yaptırmadım, doktorum da gerek görmedi. Ama belirtiler var, her ihtimale karşı test yapalım deseydi mutlaka yaptırırdım