Kızlar bugün kontrolde bebek için dokyor uzun dedi bu kötü birşey mi ben 168 boyundayım eşimde benden çok çok uzun degil ama aramızda boy farkı evet var ama normal ideal boylarımız şeker testi istedi yaptırmadığım için bende yaptırmak istemiyorum bir sorun var mıdır bebeğin boyunun uzun olmasında