Havvamurat bende küçük sayılmam galiba. 23 yaşında evlendim eşim 27 diydi 4yıl olucak evleneli eylülde. Ve 3 yıl sürekli tedavi olduk neredeyse baktık eşim 30 yaş oldu artık tüp bebek zamanı 😁 üstelik ben aşılamamı 3 kez üst üstte denedim 1 ay boşluk vardı sonra tüp bebek transferi oldum. Peki sen taze embriyo transferi mi oldun