Hayal95 Ben rapor cıkarttırdın normalde 10 bindi ilaç haricinde. Ama ben 6.500 e yaptırdım ilaçlar 2 bin tuttu rapor cıkarttırmam için bi kaç tahlil özelde yaptırdım 800 küsür tuttu ekstralar cıkıyor gene ben 2 embriyo dondurdum 2 bin TL de onun için ödedik oyle canım