25.haziran transfer oldum. 27sinde oltrivelle çatlatma iğnesi kullandım.
Çatlatma iğnesinin 9.gün test yaptım pozitif cıktı transferin 11.günüydü.
Çatlatma iğnesinin 12.günü test yaptım pozitif cıktı transferin 14 günüydü
Ve ovulasyon testi de vardı elimde onu da yaptığımda kırmızıydı.
Yarın kan vericem transferin 15.günü.. İnşallah yanıltmaz beni testler