Gkilinc amin canim ben cok kararsizim zaten hamile oldugumdan bu yana kadar normal dogum istiyordum sezeryan hic istemedim sonra doktorum 3hafta kalmiw bebeyinin kilosu az kendin doguramazsin dedi bende bawqa doktorada gorundum oda bilmiyorum dogurada bilirsin istersen falan desi bende bebeye biwey olur diye korktum normal dogumdan vazgectdim kendi doktorumu aradim ne zaman sezeryana geleyim dedim pazartesi gel dedi sabah 9da gitim beni hazirladilar doktorum aradi ben gelmiyorum bawqasi girecek sezeryana dedi odum kopdu yemin ederim yapdirmadim doktor bulamadim daha😒😔