gulebedir Rabbim hayırlı bereketli ömüer nasip etsin yavrunuza.eşiniz babalık iznine gelebildi mi doğumdan sonra. Bende 31 haftalik hamileyim 2. Kizima esimde 1 aydir askerde
Gkilinc gulebedir hayır gelemedi. Covid den dolayı Irak’ta asker olduğu için giriş çıkışlar yasakti malesef Allah yardımcımız olsun
Gkilinc gulebedir kaç aylık gitti eşiniz askere sizinki daha zor iki çocukla sagsaglim kavuşun insallah
Eren98 Gkilinc bende 40+1 de Doğum yaptım programdaki tam tarihte Doğum oldu. Ama dediğiniz gibi bebek ne zaman gelmek isterse nasip ne zamansa ozaman geliyor
aysegzr_aslan Gkilinc Allah ana babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah isteyen herkese de versin Hurmaya ne zaman basladınız bide Meryem Ana otunu hastanede mi suya koydunuz suyu ictiniz mi
Gkilinc aysegzr_aslan hurmada 36 da başladım sancı baslaynca suya koyuluyor. Benim suni ssnci olduğu için ozamn koydum hastanede. Suyundan içtim ysrim pet bardağı kadar yudum yudum
gulebedir Gkilinc 6 ay yapcak 5 ayi.kaldi kızım 22 aylik suan esim 27 haftalikken gitti izne gelebilir mi bilmiyorum bebek dogunca
Gkilinc gulebedir nerede asker peki. Gelir bence 10 gün babalık izinleri oluyor artık covid çok dikkate alınmıyor. Neden bukadar erteledi askerliği size zor oluyordur
gulebedir Gkilinc inşallah gelir.sizin esiniz gelmedimi.zorlandik biraz ama alistik cocuklu olunca cabuk geciyo zaman.
gulebedir Gkilinc Allah yardimciniz olsun dogum iznine geldi mi peki babalik izni var diyolar 10 gun askerlikten sayiliyomuş galiba