Busraveminisi1 Aslim22 deseler keşke canım hep bir kulp bulma hakim çevremizdekilerde herkesin gebeliği bir değildir sonuçta hep kıyas 😌
EylulEsen Aslim22 benim normalde de çıkmıyor bu ikinci hamileliğm ilk hamileligim de bile doğuma gittim hemşire erken doğum sandı 9 aylık karnım 6 aylık gibiydi🥺🤔
EdanurZ Aslim22 bende aynıyım canım ama benimki gaz galiba çünkü akşamları şişiyorum sabahları dümdüzüm hiç karnım yok ilerleyen zamanlarda çıkar galiba 🤷🏻♀️
N6gksl Aslim22 cnm merak etme inşalla önemlisi sağlıkla kucagina al bebişi bu arada cinsiyeti bellimi
Aslim22 N6gksl tabiki oyle ❤️ Yok cnm 11 haftlkken gittim doktorum 1-2 haftaya kalmaz ogrenirsin dedi 14 haftalikken gitmeyi dusunuyorum ❤️
Aslim22 N6gksl aynen canim nasip bakalim oglumda kizimda yok hangisi hayirlisi ise hakkimizda o olsun🙏🏻❤️
Aslim22 Busraveminisi1 aynen oyle bosver sen bol bol duani oku ondan sonra nederlerse desinler ama yuzlerinede vur insan bi masAllah der diye 🙏🏻❤️ Ben oyle yapiyorum 💕