Snszasla Aslim22 orflime in parfümlü bi kremi var onu sürüyorum göbeğime belime ve kasıgıma evlenmeden önce de kullanırdım iyi gelirdi şimdilik onu kullanıyorum bebek yağı filan yada zeytinyağı denemedim daha göbek biraz çıkarsa ozaman denerim galiba
Asilmom50 Snszasla canım beni yanlış anlama ama görünce yazmadan edemedim öyle ürünler kesinlikle kullanma bebek yağı sür sadece Oriflame avon bunlar çok zararlı diye duydum ben özellikle parfümlü hiçbir ürün kullanma
minikcasper Aslim22 bende 12 haftalığım benimde pantolonum sıkmaya başladı düğme yeri 😄 daha minnacık bişeysin sen ya dursana be çocuğum😄😄
Aslim22 minikcasper ahahah ayni seyleri bende soyluyrm daha 12. Haftaliksin hic bir kiyafetimi giyemiyom esimde dalga geciyo sen 12 de boyleysn 9 ayligini dusunemiyorum diye 😂
1zeynepelif Aslim22 18. Haftada çıkmaya başladı canım daha çok erken 😄 vücuda görede değiştir tabi ben 22 oldum ama yinede cok değil 😄
Aslim22 EylulEsen yavas yavas canim baksana daha kac haftalik olup gobusleri yeni cikan tatlis anneler var 😍🥰
albery Benim kocaman bi karnım var 12 haftalık tam şuan, kilo almadım aksine kusma ve bulantılardan kilo verdim bama sebebini bilmiyorum 5 aylık gibi duruyor zayıf uzun boylu biriyim belki ondandır diyorum ama seviyorum hemen göbüşümün çıkmasını 😻
izgi albery bence kilolu olanlar farketmiyor olabilir.Benim karnım dümdüzdü hatta içe doğru o kadar zayıftım 15+6 dayım kocaman bir karnım var.Komikde duruyor sadece karın var.
HamzaMoms Aslim22 canım bnm dümdüz iken 7. Haftafan sonra ayva göbeği gibiydi suanda daha belirgin artık 4 aylıgız midem şiştiği zmn son ay gibi durmam dışında her şey normal🤣
Aslim22 HamzaMoms ay o siskinlik zaten. Beni bazen cok rahatsiz ediyor ama olsun saglikli olsunlarda 🙏🏻💜
ipekipek Benim dışımda 12 haftalık olup göbegi olanları duymak mutluluk verici 😀 cekiniyordum bende kimsede yok diye 😀